18 Eylül 2014 Perşembe

Fast-food aşkına



Yüksek kalorili yiyecekler bir tür bağımlılık mıdır? Bir sepet patates kızartmasına , dev çift katlı hamburgere ve yanında buz gibi biraya kim hayır diyebilir.Bol limonlu bir lahmacuna, sabah  peynir simit ve domatese, açmaya , nutellaya ? Kendimi mümkün olduğunca tutup ayda bir kez bu keyfi kendime yaşatıyorum. Çünkü sonrasında aldığım  kiloların pişmanlığı  yemek esnasında aldığım keyiften çok daha fazla ağır basıyor. Mümkün olduğunca kilomu korumaya çalışıyorum. Mümkün olduğunca diyorum çünkü bazen abartıp bir kaç kilo aldığım oluyor.Ama hemen ertesi hafta ( :) özellikle pazartesileri)  bugünden itibaren yiyeceklerime dikkat ediyorum diyerek sabaha aç karnına bir bardak sıcak limonlu su içerek başlıyorum.Sonrasında kornfleks ya da grisini . Öğlen pilav asla yemiyorum  ama diğer yemeklerde çok da kendimi tutmuyorum çünkü akşam az yiyeceğimi (yemem gerektiğini) biliyorum.Arkadaşlar bazı zararlı yiycekler içecekler var .Bunlar çok güzel çok lezzetli şeyler ama abartmamak lazım.Sürdürülebilir mutluluğumuz,  sağlığımız , kaliteli yaşamamız için kararında yiyelim içelim.Bunları yazmak aklıma nerden geldi bilmiyorum.Sanırım şu anda deli gibi yemek istiyorum ve kendimi tutuyorum, siz de tutun :) Sevgiler

Hiç yorum yok: